Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2076 ggr
ElLobo
2011-09-18 12:00

Abonnerad linje tur 5

En ny tur startas. Det är bara att kliva på när du vill under vägen.

Här kan vi skriva ditten och datten. Till exempel vad du ska göra under dagen eller gjort under dagen.

Tidigare turer:

Tur 1

Tur 2

Tur 3

Tur 4

Annons:
Leffe
2011-09-18 15:08
#1

Ska snart iväg och handla lite matvaror så man har att äta här hemma

Farwuq
2011-09-18 18:09
#2

Go'kväll, lite rått och fuktigt här i söder, hoppas de blir bättre i morgon.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-09-19 13:40
#3

Idag är det tung och blöt luft. Blir tyvärr andfådd bara jag rör på mig, men vad gör det. Jag har ju datorstolen och datorn framför mig och två katter i knät. Så livet är toppen i alla fall

EvaG
2011-09-20 04:19
#4

God morgon allihopa. Hemkommen från arbetet och ska ta och sova några timmar. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-09-20 06:21
#5

Jag har precis kommit till jobbet, och där ute är det gryning.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-09-20 14:25
#6
Annons:
Farwuq
2011-09-20 16:31
#7

Så är varje dag för väldigt många, du behöver inte känna dig ensam.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-09-20 16:40
#8

Livet är e4n utmaning och ska så vara

EvaG
2011-09-21 04:22
#9

God morgon alla pigga och trötta, alla glada och ledsna. Själv är jag trött och ska i säng, men först önskar jag er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-09-21 06:26
#10

God morgon, själv lyckades jag ta mig ur sängen och till jobbet och ett här stående batteri av mediciner.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-09-21 11:00
#11

Höstväder! Fördelen är väl att det är friskt i luften och när regnet fallit är det lättare med andningen. Idag ska jag få hjälp med att lyfta och flytta kartonger och lådor så jag kan städa golvet i "kattrummet". Tänk det är inte som för några år seadna att bara ta lådorna mer eller5 mindre på axeln och flytta dem. Det känns negativt, men det positiva överväger då det bara är att ringa en kamrat och han kommer nästan på en gång.

Leffe
2011-09-22 06:29
#12

Av någon anledning har jag vaknat alldeles för tidigt, men ska lägga mig en stund till. Hoppas på regnfritt idag så man kan ge sig ut en stund

Leffe
2011-09-23 09:00
#13

Här vaknar man med solen i ögonen och med en katt slickande min mustasch. Så det var bara att gå upp och här sitter jag nu

Annons:
EvaG
2011-09-23 11:06
#14

Tänk solen skiner. Härligt. En vacker höstdag med andra ord. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-09-25 02:30
#15

God morgon och god morgon. Det är fortfarande natt och jag har paus. Om jag säger att jag är pigg så ljuger jag. Längtar hem till sängen. Önskar er alla en trevlig söndag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-09-25 05:26
#16

God morgon

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-09-26 14:05
#17

Måndag och ledig i kväll. Det blir ett litet krogbesök i kväll ,ed en matbit och någon drink efter. Kanske lite dans oxå. Vi får se hur kvällen kommer att se ut. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-09-27 01:45
#18

Nu har jag sett lite jag missat under veckan på teven. Så har jag hunnit med lite på iFokus också. Nu börjar det bli lite grus i ögonen så nu kanske jag ska bli lite nyttig och sova.

Farwuq
2011-09-27 06:56
#19

God morgon, hoppas ni får en fin dag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-09-27 13:23
#20

Vaknade pigg och utvilad, men lite öm i fötterna. Det blev en del dansande i går kväll. Nu är det dags för lite mat och en lugn TV-kväll- Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
2011-09-29 03:05
#21

Nu är det inte längt kvar till oktobermånad. Då är det höst med mörker slask, kyla och lite sol. Då är ett litet glädjeämne något stort som förgyller hela dagen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-09-30 03:13
#22

Ja då har vi kommit till den sista dagen på september. Soliga höstdagar just nu. Själv ska jag ge mig hemåt för en halv dags sömn. Det ska bli skönt att krypa ned under täcket. Önskar er alla en trevlig dag.

Bilden kommer från fotoakuten

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-09-30 06:26
#23

Sov gott EvaG, till er andra, ha en bra dag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-10-01 10:53
#24

Vaknade idag med beskedet att min stora hockeyidol Sven Tumba dog i natt. Nu ska jag i väg på reptil-expo och titta.

EvaG
2011-10-02 03:18
#25

Fick sluta tidigare i natt så då passade jag på att skriva lite om Sven Tumba på en annan iFokus-sajt. Nu sitter jag här. Söndagen har nyss börjat. Undrar vad som kommer att hända under dagen. Hur som helst så önskar jag er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-10-02 13:22
#26

Jag sitter här med en kopp te från Kina som jag fått från en av systersönerna som varit där. En liten säregen smak och tebladen går att använda flera gånger. För övrigt är inget inplanerat

EvaG
2011-10-03 17:30
#27

God eftermiddag säger jag. Nu är jag ledig två hela dygn. Helt underbart! Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Farwuq
2011-10-03 19:03
#28

Sliten och trött tittar jag in och säger go'kväll

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-10-04 02:25
#29

Tittat på speedway på teven, tittat på fi, på teven. Skrivit lite på iFokus. Och klockan har plötsligt blivit halvtre

EvaG
2011-10-05 14:15
#30

Vilken härlig höstdag. Solen strålar på de färgglada löv som fortfarande finns kvar på träden. Önskar er alla en trevlig dag i höstens tecken och färger.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-10-06 12:07
#31

Grått ute så jag sitter inne och lyssnar på mina gamla favoriter Dave Clark Five på stereon. I kväll är det åter hockey på teve.

Sköt om er

Farwuq
2011-10-06 12:12
#32

Uff…
Blåsigt, regnigt och kallt.
Vi har nu 15° och redigt fuktigt.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Denna kommentar har tagits bort.
Leffe
2011-10-07 11:06
#34

Här börjar internetbesöket med att daiorn talar om att virusprogrammet inte uppdaterat sig på sju dagar. Ringer supporten och får avinstallera och installera på nytt igen. Sedan har dagens första timme avslutats. Nu börjar det blåsa tillråga på allt och i gårkväll fick mitt hockeylag stryk. Gissa en som är på ett hett humör.

Sköt om er

Annons:
EvaG
2011-10-08 02:37
#35

God morgon på er. När ni läser detta på förmiddagen sover jag min skönhetssömn. Varför heter det så förresten. När man vaknar ser man ju värre ut än en fågelskrämma. Hus som helst så önkar jag er en trevlig dag med eller utan blåst och regn. Till kvällen ska det tydligen bli fyrverkeri upp på himlen. Det ska visst vara en massa meteorer som brinner upp.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-10-08 11:55
#36

Här händer inget speciellt förrän i kväll. Då ska jag slåss med mig själv om jag ska se ishockey eller speedway på teven

EvaG
2011-10-10 13:15
#37

I dag var det svårt att kliva upp. Ville ligga kvar under det varma täcket, men det går ju inte för sig. Måste ju hinna med lite vardagsbestyr också innan det är dags för arbetet igen. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
2011-10-12 12:46
#38

I morse hade jag en trött sambo och en trött son som skulle iväg till jobb respektive skola. De kunde inte somna igår kväll för de var så uppspelta av att Sverige vann fotbollsmatchen. Det var ju bara en fotbollsmatch med 22 gubbar precis som vanligt. Nu får jag se hur pigga de är i eftermiddag. Hoppas ni får en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
2011-10-12 13:29
#39

Sitter och njuter av härlig countrymusik i solen som kommer in från den öppna balkongdörren medan katter springer ut och in mellan rum och balkong

EvaG
2011-10-12 14:06
#40

Oj vilken fin dag. Nu ska jag faktiskt ut och ta mig en promenad. Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-10-15 04:46
#41

Jaha då är det lördag ännu en gång. Det är den kallaste lördagmorgonen på länge. Gud vad skönt det ska bli att slänga sig i en varm säng. Önskar er alla en trevlig och bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Farwuq
2011-10-15 07:23
#42

T.o.m. här i djupa södern ligger det nära noll.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-10-18 02:54
#43

Jag kan säga att det är kallt ute. Kom hem för en stund sedan huttande. Nu blir det en kopp varm te och sedan sängen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-10-18 07:11
#44

Här i djupa södern har vi 9°C och beckmörkt.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-10-18 12:59
#45

Jag har suttit och läst på polik nu ett tag. Jag kan bara konstatera att det är lugna fina trådar för och emot SD. Jag tycker inte sidans ståndpunkt är SD-vänlig. Det är upp till debattörerna att lyckas övertyga varandra. Vi har ju demokrati och SD är ju ett riksdagsparti som alla andra även om jag inte gillar deras åsikter. Däremot kommer någon och tycker allt är skit och inte respekterar andra. Ja då är självklart kriget igång.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-10-19 02:30
#46

Jag säger väl god morgon när de flesta av er sover. Nu är jag hemma och ska krypa ned i sängen för några timmars sömn. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-10-19 06:49
#47

God morgon på er, jag har varit på jobbet sedan 06:00.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-10-20 10:52
#48

Nu ska jag iväg för mina blodprovstagningar. Samtidigt ska jag få spruta mot influensa och lumginflammation om nu inte förkylningen sätter stopp. Till råga på allt ska jag till tandläkaren sedan.

Sköt om er

Annons:
EvaG
2011-10-21 03:16
#49

Det är mörker utanför fönstret. Från detta mörker har jag precis kommit in. Nu blir det en varm kopp te och sedan sovdax. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-10-21 06:50
#50

God morgon i mörkret. Vi har 7°C och vi väntar på soluppgången.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-10-23 18:50
#51

Idag har jag faktiskt bara sovit. Nu är jag uppe och kan bara kostatera att när man sover får man ingen mat i sig. Vrålhungrig.

EvaG
2011-10-25 02:19
#52

Nu har jag kommit hem efter en kväll på krogen. Det var både gott och trevligt. Jag önskar er alla en trevlig tisdag - för det är väl tisdag nu. Tror det i alla fall.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-10-25 06:25
#53

Jag är på jobbet sedan 06:00.

Glad

Jag ska på sjukgymnastik och sedan till tandläkaren.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-10-26 15:19
#54

Visst är det en härlig dag - en riktigt underbar höstdag. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-10-28 13:17
#55

Nyss uppstigen. Ska ut och handla. Äta lite. Göra sig i ordning. Gå till arbetet. Det blev inte många ord för allt som ska hinnas med nu bara för att jag sov för länge. Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Farwuq
2011-10-28 13:32
#56

Jag har varit ute på en depå hela förmiddagen och joxat med datorerna och nätet.

Nu ska jag ta det lugnt en stund.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-10-29 13:40
#57

Vaknade för en stund sedan. Fint väder ute. Ska göra mig i ordning för dagen. Gå ut en sväng innan det åter är dags för ett arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-10-31 08:26
#58

Idag blir det besök hos veterinären. En av mina katter har troligtvis urinvägsinfektion. Så nu är man uppe och inte ett dugg pigg. Det är alldeles för tidigt.

EvaG
2011-11-02 14:00
#59

Nu har jag vaknat. Ont i hivudet och det tillhör inte vanligheterna, men då vet jag i alla fall att jag har ett huvud. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-11-04 13:02
#60

Nyss uppstigen. Svårt med andningen och jag hoppas det beror på den fuktiga luften. Annars har jag blivit sämre.

Bättre om att skriva om lite trevligare saker. Katterna till exempel. Jaha de sover och täcker sängen. Husse får alltså inte lägga sig när han äntligen kommit upp.

Vi har börjat med matavfallssortering. I går hade jag premiärtömning av påsen i behållaren ute. Den påsen ska visst driva en bil 2,5 km. Intressant. Kan se en syn framför mig. Bil efter bil kör omkring med släp lastade med matavfallspåsarSkrattande. Nä allvarligt talat det kanske är bra för det blir ju biogas som ska vara bättre ur miljöaspekt, men det verkar inte finnas så många ställen att tanka.

Leffe
2011-11-07 10:44
#61

Oj vad mulet det är ute. Skönt att man inte behöver vara ute. Det ser ut som det skulle kunna börja regna när som helst. Inne ligger katterna och sover efter att ha ätit sinna morgonmål.

Farwuq
2011-11-07 11:10
#62

God förmiddag, här i söder har vi mulet och 9°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Leffe
2011-11-08 11:38
#63

Här hemma går jag i nervös väntan på morgondagen när jag ska till sjukhuset för ultraljud av hjärtat. Nervös då jag känner mig sämre i min sjukdom. Vill inte läggas in för utprovning av ny medicin. Har ju inte tid med sådantSkrattande

Sköt om er

EvaG
2011-11-09 05:32
#64

God morgon, god morgon. Det är svart ute. Det vet jag för jag har precis kommit hem. Nu blir det en liten smörgås och en kopp rött te. Sedan kommer sängen att användas. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-11-09 06:21
#65

Morrn morrn, jo det stämmer det är becksvart där ute. Själv kom jag för drygt 20 minuter sedan till jobbet. Det är 8°C där ute.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-11-10 04:52
#66

God morgon. Mörkt ute. Det tillhör tydligen vardagen dessa tider. Det har väl sin tjusning det också. Även om jag har svårt att se det. I alla fall så önskar jag er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-11-10 08:35
#67

Här i djupa södern är det soligt och vi har +7°C.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-11-11 17:32
#68

Då ska man ge sig i väg för att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-11-12 05:02
#69

God morgon alla. Kan tala om att det är mörkt ute denna morgon också. Däremot ser sängen ljus och inbjudande ut. Det är snart dax att hälsa på den. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
2011-11-15 11:16
#70

Jaha då har man gått upp och precis fått veta att jag ska på det plågsamma gångtestet i morgon. Det gäller att gå så långt som möjligt på sex minuter.

Här skiner solen och jag sitter och lyssnar på gamla låtar med Towa Carson.

Sköt om er

Farwuq
2011-11-15 14:47
#71

+7°C och sol i Lund.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-11-16 04:53
#72

Då är nattens arbetspass slut och det bästa av allt är att nu arbetar jag inget mer förrän fredagkväll. Nu ska jag sova och sedan eventuellt gå ut i kväll. Tyvärr är det "lillördag", men ändå. Det finns säkert ett lungt och mysigt ställe. Om inte finns det ju bio. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-11-17 06:24
#73

Uppe före tuppen. Det är inte illa för att vara av mig. Ska iväg och lämna hostprov för odling. Hämta antibiotika på apoteket. Handla lite mat såsom chips till hockeymatchen i kväll. Så idag blir det en hel del rullande i elstolen. Hoppas vädret är bra under dagen. Just nu är det alldeles för svart utanför fönstret för att se vädret

Farwuq
2011-11-17 06:35
#74

God morgon, idag har vi  Napoleondagen, fira gärna med en bakelse.

Annars… Är allt som vanligt…

Beckmörkt och +3,3°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-11-17 06:36
#75

Det kanske man skulle inhandla en. Inte för att jag förstår varför vi firar Napoleon. Han höll ju till i Frankrike. Ja vänta nu det är kanske just därför

Farwuq
2011-11-17 06:49
#76

Ja, det finns ju folk som firar Gustav Adolf. Han har aldrig varit kung över Skåne, men…

Han härjade och mördade här nere, kort sagt han var ett riktigt fullblodssvin.

Men de firar kanske att han dog.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Leffe
2011-11-17 07:04
#77

Som tur är så har vi inga Kristian Tyrann bakelser eller….Skrattande

Farwuq
2011-11-17 07:37
#78

Nä… Lite mer vett än så har vi här nere.

FlörtTungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2011-11-17 07:40
#79

Det finns rötägg lite här och var och bakelser också tydligen

Farwuq
2011-11-17 09:21
#80

Så har det nog alltid varit.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-11-18 08:25
#81

Ja då har man sovit  på natten. Lite trött så här på morgonkvisten. I kväll blir det dax att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-11-20 06:45
#82

God morgon alla glada. Ja alla andra också. Själv tänker jag krypa ned under täcket och stänga de blå. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-11-23 06:17
#83

God morgon allihopa. Jag hoppas det väntar en bra dag på er. På mej väntar sängen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Farwuq
2011-11-23 07:10
#84

God morgon, idag är jag ledig.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-11-24 08:51
#85

God morgon. Blir du glad eller ledsen, men det är en månad kvar till julaftonen. Tiden går och landskapet är vitt och fint. Nu är jag ironisk. Tycker det är ett skönt väder egentligen, men vad tycker naturen egentligen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-11-25 10:08
#86

Det ser blött ut utanför fönstret. Jag ska i alla fall rulla till affären under dagen. Måste ha lite basvaror i skafferiet. Katterna sover så gott så.

Sköt om er

EvaG
2011-11-27 05:11
#87

God morgon på er första advent. Tittar in innan jag kryper ner i sängen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-11-28 09:36
#88

Nu är det mycket lugnare i vädret. Det har varit ett väldans oväder. Nu kom allt höstoväder på en gång. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-11-30 11:41
#89

Solen tittar fram i molnen. Pysen ligger som oftast på knät när jag sitter vid datorn. Visste att jag missat något och nu kom jag precis på vad det var. En kopp te. Måste fixa det.

Sköt om er

Gittan
2011-12-01 09:14
#90

Jaha då har vi den första december. Julmånaden och det närmaste snö vi kommit här är just ordet snö. Det är varmgrader fortfarande. Mulen himmel. Tänk jag kan förstå att himlen är mulen och ser sur ut. Vädret stämmer ju inte. Idag ska det städas och städas.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
EvaG
2011-12-01 10:56
#91

Här blåser det. Nu gäller det att vara bra klädd om man går ut. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-12-01 11:05
#92

Här i djupa södern är det blåst (men så brukar det ju vara för det mesta), vi har +6°C och mulet.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-12-04 03:19
#93

God morgon allihopa. Nu är det söndagen den 4 december och andra advent. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-12-04 10:40
#94

Glad 2:a advent!

Här i djupa södern tittar solen fram, vi har +4°C.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2011-12-07 02:07
#95

God morgon allihopa. Har precis kommit hem. Inte nog med att det är svart ute. Det är kallt och halt också. Otäckt halt. Jag höll på att sätta mig två gånger, men nu är jag hemma. Det blir en kopp te och sedan den mjuka kudden för lite sömn. Önskar er alla en trevlig och bra dag och se upp med halkan.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2011-12-12 10:49
#96

I dag är det "lungt" när det gäller vädret verkar det som. Har kommit upp för en stund sedan, men ännu inte varit ute utan bara sett genom fönstret. I dag ska det handlas ett par julklappar innan det är dags för arbetet igen. Allt är klart för resan i alla fall. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-12-12 13:50
#97

Här i söder är allt vid det vanliga, vi har +4°C och mulet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
EvaG
2011-12-14 03:47
#98
  • Promenera eller spring inte för mycket. Om vi levde längre med promenader så skulle brevbäraren nästan vara odödligt
  • Simträna är det något bra. Valarna simmar ju omkring hela tiden och de blir ju bara tjöckare och tjockare
  • Tänk en kanin som hoppar och skuttar omkring blir bara en si så där fem år
  • Nej titta på sköldpaddan. Den har inte bråttom. Allt får ta den tid det tar. Nära till att ta en sömnlur då och då. Sköldpaddan blir cirka 150 år

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
2011-12-14 06:22
#99

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

ElLobo
2011-12-14 10:48
#100

Vi fortsätter i Tur 6.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: