Hur åker du?
Vad åker du med när du ska någonstans?
Jag valde annat sätt eftersom jag åker buss och moped när jag ska någonstans.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Buss och spårvagn vintertid och moped den varmare årstiden.
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Alltid bil.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag åker buss, tunnelbana och tåg.

bil,buss och spårvagn

Jag åker nästan till hundra procent, egen bil. Annars är det sjuktransport som gäller.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

För det mesta blir det vagnen, ibland buss. Fast rör man sig inne i själva stadskärnan vet ju alla att det går absolut fortast att gå.
-- Eternity is a very long time --

Ibland i Göteborg så kan man både ta buss eller spårvagn till målet och då väljer jag alltid spårvagnen för jag tycker det är trevligare än att åka buss
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.
För det mesta, buss. Även spårvagn ibland ^^

Alltid bil.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Åker egen bil. Det finns inga alternativ.
Numera rullstol

Buss och spårvagn.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag åker tyvärr mestadels egen bil då vi inte har några bussförbindelser här där jag bor.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Kommunikationerna här uppe kräver nästan att man alltid tar bilen. Kommer hända en del spännande saker i de tre nordligaste länen de kommande åren, men än så länge är det bil och flyg som gäller för mig.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Det är bil som gäller här.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

buss och spårvagn. bor i norrköping och utbudet med spårvagnar bara är 2 linjer..

bil om mina föräldrar kör:P
annars buss och spårvagn:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Bussen är närmast. Åker gärna spårvagn. Och går gärna, om det är gångavstånd, och vädret inte är för bedrövligt.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Tunnelbana och spårvagn. Vägrar åka buss! =S

Pendeltåg och tunnelbana gäller för mig.
Var positiv -må bra

Hemma måste jag ta bilen, då det inte finns kommunala färdmedel.
När jag är ute och reser väljer jag om möjligt tåget och i andra hand bilen. Beror ju lite på hur mycket jag har att släpa på.
Föredrar spårvagn och buss på orten jag besöker.

#22 Tåg är skönt och avkopplande att åka om det fungerar som det ska.

Oftast går jag eller cyklar, men på vintern eller om jag ska åka längre bort så blir det oftast spårvagn, ibland byter jag mellan båda om det behövs. Till skolan åker jag buss, och spårvagn på tisdagar när vi har gympa (som vi inte har på skolan). Tar spårvagnen ibland också ifall jag missar bussen (spårvagnen går 5 minuter senare), men det är längre att gå från spårvagnen och så måste jag stressa lite då för att hinna.
Till träningar som är på kvällen och inte direkt efter skolan brukar jag få skjuts av mina föräldrar eftersom det tar ganska lång tid med vagn till de ställena jag tränar på.
Jag åker bil för det mesta, men när det finns möjlighet så åker jag kommunalt.
Tyvärr så är kommunala medel inte så bra mellan hem och jobb. Det tar tio minuter med bil och nästan en timme med kommunalt och ett till två byten beroende på tidpunkt.
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!