Annons:
Etikettövrigt
Läst 764 ggr
Leffe
2010-11-06 13:33

Otäckt möte

Man vet aldrig var man kan få möte på vägen någonstans

Se videon

Annons:
Maria
2010-11-06 23:07
#1

Fy vad otäckt.

Det är många som borde få sitt körkort indraget.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
2010-11-08 19:20
#2

Är det inte skyltat så man inte kan göra fel?

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Maria
2010-11-08 19:24
#3

Det finns många "gamlingar" ute på vägarna med begynnande demens och många med tablettmissbruk.

Jättesvårt att komma åt men sååå farligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

sissie
2010-11-10 08:29
#4

Läskigt! Varför stannar inte människan? Man borde ju märka att man hamnat på fel sida coh då stanna!Förvånad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Maria
2010-11-10 09:55
#5

#4 Inte om man är förvirrad…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Farwuq
2010-11-10 17:18
#6

Hon borde nog få sitta sina sista dagar på ett lugnt ställe.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Effie
2010-11-11 08:31
#7

Har inte kollat videon (min dator har som ovana att stänga av sig när livet blir för jobbigt, typ. visa film) men handlar det om någon som kommit på fel sida vägen? Fick mig att tänka på när jag körde bil i Los Angeles för många många år sedan. Vi var tre tjejer som var på väg från San Francisco till Los Angeles, och vi lyckades missa rätt avfart pga en Norgevits… Så vi var så illa tvungna att vända. Kom av vägen, och såg några skyltar, med pilar rakt upp; min tolkning "rakt fram här". När jag var på väg ner på den kom det en radda ljus mot mig; sex bilar på bredden. Jag har väl aldrig lyckats vända så fort Glad. Sedan meddelade kartläsaren att vi inte alls behövde åka tillbaka; vi kunde åka en helt annan väg.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

EvaG
2010-11-11 08:38
#8

Det är ett virrvarr hemma i LA

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2010-11-17 22:44
#9

Jag mötte en på Uppsalavägen när jag skulle göra en omkörning. Det var bara att stå på bromsen och tränga mig in bakom bilen jag höll på att köra om

Upp till toppen
Annons: