Måste bara berätta
Var ute i lördags och fota sista sträckan av Midnattssolsrallyt som va en specialsträcka med målgång här i Västerås.
Med i rallyt fanns två legendarer inom rallysporten, Björn Waldegård och Stig Blomkvist men även en annan känd person, en skådespelare känd från bl.a ilmerna Beck nämnligen Mikael Persbrandt. Lyckades fånga Waldegård och Persbrandt med min kamera och givetvis publicerade jag bilderna som brukligt på min hemsida.
I söndags vart jag kontaktad av en person från tyskland som var intresserad av mina bilder på Persbrandt och ville köpa mina bilder för personligt bruk. Fick även en bild med hela familjen Persbrandt med Mikael Persbrandt, Marie Bonnevie och deras son Igor.
Jag använder en bildbyrå ibland till min hjälp för att sälja och marknadsföra en del av mina bilder på kändisar m.m och la upp bilderna via byrån. Idag fick jag mejl från dom att det var en person som ville köpa bilder och fick även ett mejl från personen i tyskland om att det var denne som köpt bilderna. För mig är detta stort att jag fått ut mina bilder i europa. Jag fick 40 euro (ca. 400 svenska kronor) per styck för bilderna totalt köptes det två bilder så jag tjänade totalt 80 euro (ca. 800 svenska kronor) på mina två bilder.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Tack Leffe, får hoppas att detta var genombrottet som jag väntat på.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Hårt arbete ger resultat. Grattis Andreas!
Visst är det så och tack Eva.
Det märktes att han är van med media runt sig, inte en gång vände han upp ansiktet mot kameran.

Så roligt.
Man får gratulera
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.