Annons:
Etikettövrigt
Läst 821 ggr
AndreasS
2010-04-06 21:40

Var på en bussbrand idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Räddningstjänsten larmades ut till Erikslund i Västerås vid busshållplatsen utanför Burger King i riktning Surahammar där en befarad bussbrand utspelade sig vid 18.30-tiden.
Röken från bussens bakre del var betydligt mörkare än vad avgaser är.

När första brandbil kom på plats kunde man konstatera att det inte var så allvarligt.
Troligtvis rör det sig om ett motorhaveri, där av den mörka röken.

Bussen var på väg från Stockholm till Ludvika enligt skyltningen i bussens vindruta.

Inga personer rapporteras ha skadads vid händelsen.

Dessvärre kom jag lite sent till platsen och både räddningstjänst och polis hade lämnat platsen. Men fick i alla fall bilder på bussen. Glad


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Leffe
2010-04-06 23:44
AndreasS
2010-04-07 00:49
#2

Det visade sig att det var bromsarna som låst sig.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Lorita
2010-04-07 09:10
#3

Det yterst sällan en buss brinner men det händer att det ryker om dom.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Maria
2010-04-07 12:38
#4

Tacka vet jag spårvagnarFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AndreasS
2010-04-07 12:51
#5

Ett känt band från Sverige har råkat ut för två bussbränder efter varandra, kan vara en tillfällighet.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: