Annons:
Etikettövrigt
Läst 803 ggr
Maria
8/5/12, 10:13 AM

Sitta bredvid okänd

Man kan forska i allt.Skrattande

Här kommer lite att läsa om att folk helst väljer att sitta själva än bredvid någon på buss eller spårvagn.

Hur tänker ni?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
8/5/12, 11:48 AM
#1

Finns det ingen fönsterplats ledig så sätter jag mig på en plats där det sitter en person bredvid som inte brer ut sig

Maria
8/5/12, 12:54 PM
#2

Jag är ju van att åka både spårvagn och buss i Göteborg under rusningstrafik så man ska vara glad om man överhuvudtaget får en sittplats.

Så jag dimper ner där det är ledigt. Heller sitta ner än att ha näsan i nacken på någon ståendes.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Effie
8/5/12, 9:22 PM
#3

Är det gott om plats, så sätter jag mig inte bredvid någon, men jag sitter ju hellre än står, oftast. Sitter jag och det kommer på fler passagerare, så brukar jag se till att det går att sitta (om jag inte ska av typ nästa hållplats). Så farligt brukar det inte vara att ha någon bredvid sig.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

[Jimmy.L]
8/10/12, 4:48 PM
#4

Jag lägger väskan oftas på sätet vid mig på buss/pendeltåg/tunnelbana om det inte är under rusningstrafik.

Maria
8/10/12, 4:59 PM
#5

Så du är en sån duSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jimmy.L]
8/10/12, 5:02 PM
#6

#5 Nja ska jag iväg på något tex har jag kameran i väskan vill då inte låta den ligga mot golvet. Under rusningstrafiken har ja väskan i knät.

Annons:
Maria
8/10/12, 5:03 PM
#7

Jag skojade baraFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jimmy.L]
8/10/12, 5:06 PM
#8

Göteborgare Skrattande

Maria
8/10/12, 9:14 PM
#9

Japp. Vi älskar att knö oss ner bredvid varandraFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Thiah]
8/21/12, 6:43 PM
#10

#4 du flyttar säkert väskan när det blir tomt om säten?Glad

För jag är som du men jag är säkert snabbast på bussen att sen föytta bort väskan och lägga den i knät.

Har satt mig på väskor bara för att folk vägrar flytta på dem när bussen börjar bli full.

[Jimmy.L]
8/21/12, 6:46 PM
#11

#10 Jag flyttar väskan om någon kommer.

[Thiah]
8/21/12, 7:04 PM
#12

#11 we are twins Skrattande

Upp till toppen
Annons: