Annons:
Etiketterlokaltrafikstadsbuss
Läst 889 ggr
totte
8/2/10, 9:47 AM

Beställ färdtjänst i Stockholms län!

När vi som har färdtjänst i Stockholm ringer och beställer så kommer vi till fem olika ställen som har ett avtal med färdtjänsten. 3 av dom som svarar när du ringer är taxi bolag Taxi Kurir Riga och Taxi Kurir Stockholm och Taxi Nynäshamn, sen är det 2 call centers som också svara Samres i Estland och Tele 24 i Kalex. Jag hittade denna information när jag sökte efter infomation om hur det kommer att bli efter den 1 Februari men har ännu inte hitta det men jag anser att det kan vara bra för oss som åker färdtjänst att veta vart ditt samtal kan hamna.

Annons:
EvaG
8/2/10, 1:49 PM
#1

Så beställningsverksamheten fortsätter utomlands trots att det sas att den skulle vara i Sverige bara.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

totte
8/2/10, 3:31 PM
#2

Ja tyvärr men det är en av ändringarna som jag har hört mycket om & försöker få fram fackta om men har ännu inte lyckas hitta något om det.

AndreasS
8/2/10, 4:44 PM
#3

Har en mamma som har färdtjänst här i Västerås och när hon ringer färdtjänsten kommer hon till samtrafiks central som är placerad i Örebro.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

totte
8/3/10, 5:07 AM
#4

#1 kan du inte läsa blindskrift?Skrattande Det va ju det jag hade skrivit först innan du tog bort tråden.Skrattande

gromar1942
8/7/10, 4:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3. Att din mamma kommer till beställningscentralen i Örebro måste ju bero på att Västerås och örebro har ett sammarbete vad beträffar färdtjänstbeställningar i de olika länen.

Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns på Vilda Västern iFokus

AndreasS
8/7/10, 7:37 PM
#6

#5 Visst är det så.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Upp till toppen
Annons: