Annons:
Etiketterlokaltrafikstadsbuss
Läst 1526 ggr
Leffe
7/30/10, 12:13 PM

Brunnsparken i Göteborg

Massor av bussar och spårvagnar

Annons:
Effie
7/30/10, 12:36 PM
#1

Någon som fortfarande undrar varför jag tycker det är en vedervärdig hållplats?

Och du missade förmodligen några bussar Glad; alla passerar inte den punkten.

Det var en bra och illustrativ film.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Leffe
7/30/10, 12:38 PM
#2
Effie
7/30/10, 1:01 PM
#3

OK, tänkte att du kanske följer upp din serie från 1975 Oskyldig. Men utöver ett "du" så stämmer min kommentar.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Lorita
7/31/10, 2:30 AM
#5

Jag kan meddela att förarna inte heller gillar platsen, nästan varje gång dom passerar så sätter dom hjärtat i halsgropen Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Maria
7/31/10, 2:57 PM
#6

Märkligt att där inte händer fler olyckor.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
EvaG
8/1/10, 6:52 AM
#7

Tror det finns stora trafikknutar i de flesta städer.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lorita
8/1/10, 11:21 AM
#8

#7 brunnsparken är i alla fall livsfarlig, den är inte tänkt alls när det gäller säkerhet. Hade man bara kunnat få bort alla cyklar, tiggare, bilar mm sen så korsars även brunsparken av ett affärstråk där det går en stridström människor hela tiden och ofta ser jag dom som fortsätter gå fasten det plingar stopp för gående. Sen är inte spårvagnar lättstoppade, det ioförsig inte en stor tung buss heller…

Sen får man inte glömma att alla måste springa till vagnen för nästa kommer ju först om 6-7 minuter Oskyldig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Maria
8/1/10, 11:27 AM
#9

Cyklar och bilar är nog mer än trafikfara än tiggareFlört men annars om man får hamna utanför ämnet så är Brunnsparken otroligt ful.

Hela mittendelen där fontänen står med "Johanna" på toppen är täckt med sand. På några ställen är glasbitar nedlagda som är från Ostindiefararens last men de syns inte för all sanden. Hela området ser "ofärdigt" ut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lorita
8/1/10, 11:32 AM
#10

#9 kanske inte men dom gör så folk går ut i gatan där dom sitter, nu tycker jag att vi ska föröka stoppa den handel som är med människor, för det är faktiskt ofta slavar som sitter och tigger ändå gör inte myndigheterna något för dessa människor, kan det bero på att det är romer?

Jag håller med dig det är så fult och ofärdigt trots att området skulle kunna göras väldigt vakert.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




EvaG
8/2/10, 1:57 AM
#11

Låter som det är nyrenoverat.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: