Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1169 ggr
Maria
8/17/10, 11:23 PM

Spöket på spårvagnen

Nu är inte jag mycket för spöken och flum men jag måste ändå berätta om en upplevelse på en spårvagn för flera år sedan.

Jag kom från Hisingen och satt ytterst av två stolar. Vid fönstret satt en liten människa som jag uppfattade som en tonåring med en luvtröja med kapuschongen uppfälld så jag inte kunde se om det var en kille eller tjej. Vi åkte länge bredvid varandra.

Vid brunnsparken reste sig "figuren" upp utan att säga något och jag steg åt sidan för att snabbt hoppa in och sätta mig på hans/hennes plats.

Sitsen var alldeles KALLFörvånad och jag vände mig snabbt om och såg ingen i vagnen eller utanför och detta handlade bara om sekunder.

Personen var helt enkelt borta och alltid när man byter sits med någon som suttit länge brukar ju sätet vara varmt och gottFlört

Vad tror ni? Var det ett spårvagnsspöke?

Löjligt nog har jag aldrig kunnat glömma dettaSkäms

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
8/17/10, 11:58 PM
#1

Vissa saker glömmer man aldrig. Du kanske satt och drömde och personen gått av hållplatsen innan

Maria
8/18/10, 12:02 AM
#2

Man vet aldrig men jag upplevde det verkligen så spökligtObestämd

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
8/18/10, 12:16 AM
#3

Det finns händelser man inte kan förklara.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lorita
8/19/10, 8:01 PM
#4

Var det en gammal vagn?

Att det ibland händer saker som är mystiska det är helt naturligt för vi vet inget om våra liv varken före eller efter detta liv

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Upp till toppen
Annons: