Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1182 ggr
EvaG
10/31/10, 12:56 AM

Klockan

Glöm inte vrida tillbaka klockan i natt.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Effie
10/31/10, 1:39 PM
#1

När mina barn gick i mellanstadiet någon gång, så fick de i skoluppgift att ställa om alla klockor hemma till sommartid/normaltid - väggklockor, väckarklockor, mikrovågsugnen, datorer, mobiltelefoner… Det var väldigt praktiskt. Man kunde ju hävda det i flera år efteråt: Du som vet hur man gör…Oskyldig


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Lorita
10/31/10, 5:56 PM
#2

Man vrider klockan bakåt, mot sommaren Skrattande och jag tänker inte komma en timma förtidigt till jobbet Flört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Maria
10/31/10, 9:27 PM
#3

Vi har två klockor hemma som ska klara detta "själv" via någon radiosignal. Den ena är min sängklocka och den andra står i uterummet och har temperatur inne och ute samt fuktmätare och massa jox.

Min klocka hade inte ändrat tiden och den i uterummet gjorde det på förmiddagen så det är tur att det sker mellan lördag och söndagFlört

Jag var alldeles förvirrad i morse. Vi skulle till Ikea som öppnade 10 och det är ju inte kul att sitta där och vänta i en timme.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

VeVeN
10/31/10, 9:32 PM
#4

Om nu det här med sommartid är så himla bra, varför har man det då inte året om? Det vore mycket mera praktiskt att slippa ändrta två gånger om året.

Maria
10/31/10, 9:32 PM
#5

Jag har heller aldrig fattat vitsen.Obestämd

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
10/31/10, 10:48 PM
#6

Varför inte ändra en halvtimme och sedan låta det vara så

Annons:
Lorita
11/1/10, 6:42 AM
#7

#6 var är gilla knappen Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Upp till toppen
Annons: