Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2100 ggr
ElLobo
4/18/12, 9:45 AM

Abonnerad linje -- tur 7

Ännu en ny tur har startats. Det är bara att kliva på när du vill under vägen.

Här kan vi skriva ditten och datten. Till exempel vad du ska göra under dagen eller gjort under dagen.

Tidigare turer:

Annons:
Gittan
4/18/12, 11:21 AM
#1

Här är det lugnt. Barnen i skolan. Själv ska jag jobba med arbetet hemifrån resten av dagen. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/21/12, 9:42 AM
#2

Det är inte ofta man har kostym och slips. Nu är det till och med mörk kostym med slips. Ska på någon diplomeringsceremoni på Handelshögskolan. Ena systersonen är inblandad. Inte nog med kostym, man måste redan vara uppe och göra sig i ordning. Katterna är nästan i uppror! Och jag är dödstrött

Sköt om er

Leffe
4/22/12, 12:20 PM
#3

Idag ska jag hjälpa en kamrat med hans dator och samtidigt bli bjuden på middag. Här regnar det, men det bekymrar inte katterna, Alla sover i sängkammaren utom en av skogisarna. Hon ligger på balkongen och sover

Sköt om er

Gittan
4/26/12, 11:50 AM
#4

Har nu gjort dagens hemarbete som jag fått från jobbet. Nu ska jag jobba lite i trädgården. Sedan är det dags laga middagen så den är klar när barn och sambo kommer hem.

Ta nu hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/1/12, 11:59 AM
#5

Vanliga sommartecken här hemma: Barn skriker, stimmar och leker på gården. Mammorna ropar från sina balkonger till barnen. Det börjar komma upp grillos i lägenheten från grillning på gården. Elitserien i speedway börjar.

Med andra ord - sommaren är här

Leffe
5/4/12, 12:34 PM
#6

Nu är det hockey som gäller - hockey VM

Annons:
EvaG
5/4/12, 1:47 PM
#7

Sitter i solen och njuter. Helt underbart. I kväll  är det dags för arbete igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/5/12, 8:22 AM
#8

God morgon till en ny dag säjer jag som ska lägga mig efter nattens arbete. Hoppas ni får en trevlig lördag med allt vad det innebär.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/6/12, 2:25 AM
#9

God morgon alla buss & spårvagns-lovers. Hoppas ni får en bra söndag medan jag sover min djupa sömn.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/6/12, 9:27 AM
#10

God morgon. Idag är det några intressanta hockeymatcher på teven och i kväll är det ena syrrans födelsedag

Sköt om er

EvaG
5/7/12, 6:51 AM
#11

God morgon till en solig morgon. Bara det blir lite varmare kommer jag ta en termos med kaffe och gå ut och sätta mig på parksoffan. Njuta några timmar. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/9/12, 6:28 AM
#12

God morgon. Sitter här med en kopp te innan det är dags sova några timmar efter nattens arbete. Hoppas solen är kvar sedan när jag vaknar. I så fall blir det några timmar på parksoffan. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/9/12, 12:19 PM
#13

Nyss uppstigen. Uppdaterade min hemsida i natt och så g en film innan jag gick och la mig.

Sköt om er

Annons:
Leffe
5/11/12, 12:28 PM
#14

Helt plötsligt försvann solen. Nu är det bara grått på himlen. Fast det är varmt och skönt. Det är en lugn dag och jag kommer titta på hockey på teven.
Sköt om er

EvaG
5/12/12, 4:40 AM
#15

God morgon, god morgon. Det är lördag och jag ska sova nu efter en kopp härligt rött te.Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/14/12, 9:55 AM
#16

Snart ska jag iväg till Karolinska för gångtest. Gör det varje halvår och det innebär att jag ska gå så långt som möjligt på plan mark under sex minuter. Mitt rekord är 240 meter. Hoppas jag kan slå det för då vet jag att medicinen verkar.

Sköt om er

EvaG
5/16/12, 3:55 PM
#17

Nu är det snart dags att ge sig av till arbetet igen. Är mätt och belåten efter en god portion mat. Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/20/12, 10:23 AM
#18

Idag är jag bara trött, trött och trött. Det är nog en biverkning av nya medicinen som jag började med i tisdags. Kommer nog sitta på balkongen och sova i solen.

Sköt om er

EvaG
5/21/12, 11:38 AM
#19

Nu ska jag ut till min parkbänk och sitta och njuta. Önskar er alla en trevlig och fin dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/21/12, 12:41 PM
#20

Nu ska jag rulla ut i solen och bland annat till apoteket och hämta ny medicin.

Sköt om er

Annons:
EvaG
5/22/12, 10:49 AM
#21

Jag har precis gjort mig i ordning för att gå ut och koppla av i solen några timmar. Sedan är det dags för en matbit och förbereda sig för nattens arbetspass. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/23/12, 7:14 AM
#22

God morgon. En helt underbar morgon. Sol och redan varmt. Och då ska jag sova några timmar. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/23/12, 11:30 AM
#23

Härligt väder idag också. Snart dags kasta ut teven och datorn.

Sköt om er

Leffe
5/24/12, 10:48 AM
#24

Jo solen skiner. Rexarna ligger redan på balkongen, men absolut inte skogisarna - de sitter och tittar ut genom köksfönstret istället. Ska ut och köpa billiga karameller - extra pris. Har möte med styrelsen i patientföreningen för PAH i kväll.

Sköt om er

EvaG
5/26/12, 12:48 PM
#25

En lördag med lite sämre sommarväder än dagarna före, men varmt och skönt ändå. Nu ska jag faktiskt städa lite här hemma. Sedan blir det mat och att göra sig i ordning för nattens arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/27/12, 3:18 PM
#26

Suttit i solen hela dagen. Nu ska jag hem och göra mig klar för nattens pass. Önskar er en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/29/12, 1:20 PM
#27

Trodde det skulle vara varmare idag än vad det är. Sitter och slötittar lite på tennis. Katterna njuter av solen på sängen.

Sköt om er

Annons:
Leffe
5/30/12, 11:29 AM
#28

Nu har vi riktig sommar. Solen skiner och plötsligt är det bara mulet. Ser ut som det kommer bli regn.

Sköt om er

EvaG
5/30/12, 5:47 PM
#29

Ska ge mig i väg till arbetet nu. Tror det blir en stillsam natt. Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/31/12, 4:28 AM
#30

God morgon. Nu är det sista dagen i maj för denna gång. Ska krypa ner i sängen nu och sussa gott. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
6/2/12, 12:41 PM
#31

En bra dag att sitta och titta på lite inspelade TV-program. Katterna verkar ta dagen med ro.

Sköt om er

Leffe
6/3/12, 12:39 PM
#32

Och regnet det bara öser ner

Sköt om er

Leffe
6/5/12, 4:13 AM
#33

God morgon. Idioten Leffe sitter framför teven och tittar på finalen i Stanley Cup. Hockey på toppnivå. Spännande. Sedan får vi se hur pigg man blir under dagen.

Sköt om er

Leffe
6/11/12, 11:29 AM
#34

Har legat och dragit mig i sängen tills nu. Nu ser jag med spänd förväntan fram mot Sveriges premiär i fotbolls-EM. Sedan har vi engelsk speedway i TV-rutan och natten Stanley Cup final i hockey får inte glömmas bort. Herre gud vad jag är upptagen!

Sköt om er

Annons:
Leffe
6/17/12, 12:43 PM
#35

Nu ska jag över till min syster och hjälpa henne med lite tips och råd angående borrning i väggen. Ute regnar det.

Sköt om er

Leffe
6/24/12, 2:51 PM
#36

Vid 12-tiden tittade solen fram. Vid 14-tiden ösregnar det. Nu är det sommar.

Sköt om er

Leffe
6/26/12, 12:18 PM
#37

Solen tittar fram mellan mörka otäcka moln. Katterna har ätit och min mage börjar påminna mig om att förtära något också. Man kan uttrycka det så att här hos mig är allt som vanligt.

Sköt om er

EvaG
6/28/12, 7:19 AM
#38

God morgon. Nu har jag vaknat till liv igen efter  LA-trippen där jag fick vara med om en stor historisk händelse.

Började arbeta direkt när jag kom hem. Nu har jag ett par dygns lugn. Önskar er alla en trevlig dag

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
7/1/12, 9:44 AM
#39

En ny sommarmånad och det är en sol som värmer. Idag gäller parken, parksoffan och en termos kaffe och några timmars avkoppling. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
7/2/12, 10:20 AM
#40

Det är fint väder ute så jag ska nog gå till min parksoffa och bara slappa och "meditera" innan det är dags att åter gå och arbeta. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
7/3/12, 10:36 AM
#41

Ledig i kväll. Funderar på att åka över till Danmark och se hur nöjeslivet är där en tisdagkväll. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
7/3/12, 11:58 AM
#42

Vilket härligt väder. Kommer att åka till Solvalla och titta på eftermiddagstravet.

Sköt om er

Leffe
7/4/12, 10:42 AM
#43

Tänk andra dagen med full solstyrka. Ska det bli en sommar, hoppet finns

Sköt om er

EvaG
7/5/12, 9:42 AM
#44

God förmiddag. I kväll börjar åter arbetet efter några dagars ledighet. Så det blir en lugn dag innan det är dags. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/9/12, 11:43 AM
#45

Här funderar solen på om den ska titta fram eller ej. Det är mest moln på himlen. Vad ska då jag göra idag? Ja vem vet.

Sköt om er

EvaG
7/10/12, 3:03 AM
#46

Det är tidigt den 10 juli och det är kvavt ute. Arbetspasset är slut och nu ska jag försöka sova i denna värme. God morgon på er när ni kommer upp och jag önskar er en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/10/12, 12:37 PM
#47

Mulet ute, men det är ju sommar förstås. Det är varmt i alla fall.

EvaG
7/12/12, 9:54 AM
#48

Ja då är  det torsdag och det är, som vanligt, mulet ute. Nyss uppstigen efer nattpass. Ont i huvudet. Misstänker det är åska i löften. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
7/12/12, 12:12 PM
#49

Nu har de varit här och bytt motorn till dörröppnarmaskineriet. Det har läckt hydralolja i hela farstun. Killen som bytte sa att det var konstigt för garantin gällde fortfarande. När han sedan bytt och kollade den gamla så gällde inte garantin längre. Fastighetsskötaren hade varit in och vridit på ventil när porten inte riktigt gått igen. Efter det har det sakta runnit mer och mer olja. Han borde ha märkt att ventilen läckte, men struntade i det tydligen. Det viktigaste var att porten låstes ordentligt. Det var jobbigare att fixa ojämnheterna i dörren efter alla inbrottsförsök tydligen. Det var ju dessa som gjörde att dörren inte stängdes riktigt.

EvaG
7/13/12, 3:18 AM
#50

Tror ni på skrock? Vilket som det är fredag 13:de. Hur många av er har sista arbetsdagen i dag innan semster? Vad som än händer och sker önskar jag er en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/13/12, 12:10 PM
#51

Regner öser ned och åskan dundrar. Sommar, sommar, sommar…. Det känns som en bra städdag med andra ord.

Sköt om er

Leffe
7/17/12, 12:54 PM
#52

Solen vet inte riktigt hur den ska ha det. Solstrålarna lyser upp och värmer så skönt för att plötsligt försvinna. Kommer tillbaka, försvinner och så vidare. En lugn dag enligt planerna, men man vet aldrig - planer brukar spricka.

Sköt om er

Leffe
7/20/12, 8:22 AM
#53

Dagen börjar med ett veterinärbesök. Fröja ska bli av med sina stygn. Sedan blir det några timmar i lugn och ro innan det är dags att ge sig i väg till min ena systersons bröllop.

Solen skiner och sköt om er

Leffe
7/22/12, 10:20 AM
#54

Soligt. Idag är det Hagaparken med Fjärilshuset och Koppartälten som gäller.

Sköt om er

EvaG
7/24/12, 8:37 AM
#55

I eftermiddag ska jag till Berlin på arbetsresa. Kommer sedan hem i morgon igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
7/25/12, 7:52 AM
#56

Uppe tidigt för jag måste ringa Hjälpmedelscentralen. Fick punktering på elrullstolen på Skansen i går.. Katterna tittade lite förvånat på mig från sina liggplatser när jag gick upp

Sköt om er

Leffe
7/26/12, 9:59 AM
#57

Mulet ute. Sovit dåligt i natt och redan uppe. Det blir nog ingen bra dag idag - eller också blir det det.

Sköt om er

Leffe
7/29/12, 11:25 AM
#58

OS från morgon till kväll just nu. Ögonen är väl snart fyrkantiga.

Sköt om er

EvaG
7/29/12, 2:38 PM
#59

Det är jobbigt på arbetet. Mycket som ska ordnas innan jag flyttar. Ledigt till i morgon då jag ska till Paris på arbetsresa över ett dygn. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/31/12, 12:28 PM
#60

Idag är det OS för hela slanten som gäller

Leffe
8/4/12, 11:44 AM
#61

Solen skiner, OS på teven och ögoninflammationen verkar ha släppt. Ser med andra ord ut att bli en bra lördag

Sköt om er

EvaG
8/5/12, 1:34 AM
#62

Här arbetas det. På fritiden håller jag på att packa ned det jag kommer ta med mej i flytten. Som tur är har jag inte så mycket här. Önskar er alla en trevlig söndag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
8/5/12, 11:55 AM
#63

Nyss uppstigen. Såg OS till ca fyra i morse. Nu är OS påsatt igen. Katterna har fått mat och jag tagit min medicin. Nu sover katterna och jag är vaken.

Sköt om er

Leffe
8/6/12, 12:13 PM
#64

En "svenskdag" i OS. Gissa vad jag kommer göra

Sköt om er

Leffe
8/7/12, 4:35 AM
#65

Börjar bli dags att lägga sig då man helt plötsligt funderar på vad det är för sport man sitter och tittar på under nattens OS-sändningar

Sköt om er

Leffe
8/9/12, 4:36 AM
#66

I natt kollade jag inte OS utan gick och la mig och sov. Vaknade 1,5 timmar senare. Gissa vad jag gjorde då - jo kollar OS

Sköt om er

EvaG
8/9/12, 3:29 PM
#67

Väntar med spänd förväntan på startskottet när jag ska ge mig iväg och börja nya arbetet. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
8/10/12, 11:45 AM
#68

I köksfönstret lyser solen på blå himmel. I vardagsrumsfönstret so m är på motsatt sida. är det ingen sol utan ett stort svart moln över hela himlen.. Som tur är spelar det ingen roll. Det är ju OS på teven

Sköt om er

Leffe
8/12/12, 1:26 PM
#69

Nu har jag klivit upp. Såg på OS till cirka fyra i morse. Idag är som tur är sista dagen, men oj vilken spännande slutdag med -sverige i handbollsfinalen. Katterna sover trots hussesnya nattvana som vanligt

Sköt om er

Annons:
Leffe
8/13/12, 11:53 AM
#70

Ärligt talat så känns det lite tomt idag. Inget OS, men snart är det dags för den bästa TV-serien som finns igen - Elitserien i ishockey

Sköt om er

Leffe
8/14/12, 10:36 AM
#71

Det var inget OS i går så det blev sova lite tidigare, men bara lite, i natt och se och häpna jag är uppe lite tidigare också. Däremot så tittade katterna bara upp där de låg och somnade om igen.. Ja alla utom Fröja, som ville ut på balkongen.

Sköt om er

Leffe
8/16/12, 12:42 PM
#72

Hej alla glada och alla ndra också. Solen leker kurragömma bland molnen. Den säger tittut och förvinner igen. Katterna tar det lungt. Gammelgubben ligger precis innanför balkongdörrer och mediterar.

Sköt om er

Leffe
8/18/12, 10:32 AM
#73

Då är det lördag. Mulet ute. Katterna sover. De är vettiga de.

Sköt om er

Leffe
8/24/12, 12:10 PM
#74

Ganska vackert väder idag. Hoppas det nu håller i sig över helgen när jag ska ut och kolla provturer med Tvärbanan i Solna

Farwuq
9/21/12, 4:30 PM
#75

Höstlikt och ruggigt idag, bara 15°C, dessutom blåser det.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
9/22/12, 1:26 PM
#76

Vad bra att det regnar ute. Då kan man med gott samvete sitta inne och titta på teven. Det är mycket att se från tidiga eftermiddagen till sena kvällen. Först ishockey och sedan speedway. Här blir det fyrkantiga ögon.

Sköt om er

Annons:
Leffe
10/6/12, 12:49 PM
#77

Solen skiner och i kväll ska jag på kräftskiva

Sköt om er

Leffe
10/11/12, 11:25 AM
#78

Torsdag med allt vad det innebär. Verkar kallt ute. Jag ska ut en sväng under dagen hur som helst. Måste handla lite.

Sköt om er

Farwuq
10/11/12, 11:35 AM
#79

Vi har svalt och soligt i här i djupa södern, i natt var vi mycket nära "nollan". Nu närmar vi oss +10°C.

Vi har en dag kvar till fredag. Jag märker att jag behöver några lediga dagar, känner mig helt slut ibland. Min sjukdom tar sin tribut men jag pinnar på.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
10/11/12, 11:40 AM
#80

#79 Kämpa på. Man ska aldrig ge upp

Farwuq
10/11/12, 12:13 PM
#81

Nä, det ska man inte!

Flört

Jag tänker jobba så länge jag bara kan.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
10/22/12, 6:08 AM
#82

Uppe med tuppen för en liten tripp upp till min födelsestad Sundsvall.

Sköt om er

Farwuq
10/22/12, 6:56 AM
#83

Jag för min del får ringa tandläkaren, jag har tappat en krona och det är inte första gången.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Leffe
10/31/12, 11:50 AM
#84

Någon har äntligen fått i gång belysningen uppe i himlen. Nu ska jag iväg och handla lite smågodis.

Sköt om er

Farwuq
10/31/12, 1:22 PM
#85

Här är det mulet, men i går hade vi sol.
Det är säker den som kommit upp till er som bor norröver i dag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
11/7/12, 9:32 AM
#86

Sol och det återstår 54 dagar av år 2012

Gittan
11/23/12, 8:33 AM
#87

Ja så är det åter fredag och julen närmar sig. Första advent väntar utanför dörren. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
11/23/12, 11:19 AM
#88

Här blir det en lugn stillsam fredag verkar det som.

Sköt om er

Leffe
11/24/12, 11:46 AM
#89

Sitter och tittar på skidåkning i teven och det snöar. Tittar ut genom fönstret och det regnar. Vilka kontraster, men snön är vackrare.

Sköt om er

Farwuq
11/24/12, 12:53 PM
#90

Här i djupa södern har vi mulet väder och +7 grader.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Leffe
11/25/12, 12:20 PM
#91

Sitter med en kopp kaffe och ser på skidåkningen på teven

Leffe
12/1/12, 1:32 PM
#92

Snö ute. Då passar det bra att titta på vinterstudion tills hockeyn börjar

Sköt om er

Farwuq
12/1/12, 2:33 PM
#93

Snöfritt, +1 C och lite sol här i djupa södern. Jag håller på och koka ihop en köttgryta till mig och frugan.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
12/1/12, 3:16 PM
Farwuq
12/1/12, 3:20 PM
#95

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Bettan
12/3/12, 12:30 PM
#96

Ja då har man matrast och sitter här med en kopp efter-maten-kaffe. Det bästa med hela måltiden. Dagen är annars lugn och jag hoppas det är så för er andra också.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Leffe
12/5/12, 12:30 PM
#97

Mycket snö. Hörde just på trafikrapporten att motorvägen vid Södertälje är stopp. Långtradarna har fastnat. Motorvägen mellan Knivsta-Arlanda avstängd på grund av olycka. Nu stänger de av mot Gustafsberg helt för det är inte farbart.

Nu är det skönt att jag är sjuk och inte jobbar längre. Samtidigt  var det trots allt något speciellt att jobba i sånt här väder.

Annons:
Leffe
12/8/12, 11:45 AM
#98

Idag är det teve för hela slanten. Skidor och hockey

Sköt om er

Farwuq
12/8/12, 12:42 PM
#99

Här i djupa södern har vi sol och -5°C och några cm snö.
Mer väntas dock komma i helgen.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
12/10/12, 1:32 PM
#100

Då är det två veckor kvar till den dagen man såg fram mot varje år när man var ung

Sköt om er

Gittan
12/10/12, 3:26 PM
#101

Nu har de varnat att vi kommer bli riktigt insnöade i natt och i morgon.. Snön kommer från öster den här gången. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
12/11/12, 12:08 PM
#102

Vi har fått 2-2,5 dm snö sedan i natt. Ingen skolskjuts till barnen. Så de är ute och leker i snön på gården.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Bettan
12/12/12, 9:34 AM
#103

Tänk det är fortfarande vitt ute. Det har till och med kommit mer snö. Undrar om vi får en vitt jul över hela landet i år. Hur som helst ha nu en bra dag allihopa.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Bettan
12/17/12, 5:25 AM
#104

Det är mörkt ute. Tur det finns belysning. Nu ska jag till jobbet. Ha nu en bra dag allihopa.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Annons:
Farwuq
12/17/12, 6:38 AM
#105

Beckmörkt och +4°C. Den fördömda snön håller på att försvinna.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gittan
12/20/12, 8:36 AM
#106

Ja sista skoldagen för barnen. Sedan börjar jullovet för dem. Ett jullov med snö och de är ju jätteglada. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Farwuq
12/20/12, 8:55 AM
#107

Här i djupa södern har vi ingen snö.

10-dygnspronosen säger +3°C på Julafton och +6°C på Juldagen.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
12/21/12, 3:51 AM
#108

Hej alla. Befinner mig just nu i Sverige och passar på att hälsa på här inne. Är ledig från jobbet och ska fira jul och nyår i Whistlers skidbackar utanför Vancouver. Hoppas allt är bra med er.

Önskar er alla god jul och gott nytt år.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

ElLobo
12/21/12, 6:15 PM
#109

Vi fortsätter i Tur 8.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: