Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1643 ggr
ElLobo
12/14/11, 10:49 AM

Abonnerad linje -- tur 6

En ny tur har startats. Det är bara att kliva på när du vill under vägen.

Här kan vi skriva ditten och datten. Till exempel vad du ska göra under dagen eller gjort under dagen.

Tidigare turer:

Annons:
Farwuq
12/14/11, 2:24 PM
#1

Draken hoppar på, mycket för att undvika regnet.

Flört

+4,5°C och väldigt rått.
Det är sista semester onsdagen för i år.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gittan
12/21/11, 11:46 AM
#2

Om tre dagar är det den dagen barnen väntat på - ja kanske jag också. Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Farwuq
12/21/11, 12:39 PM
#3

I morgon är det vintersolstånd.

Glad

Snart vänder det, och vi går mot ljusare tider.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
12/22/11, 10:24 AM
#4

Ont i huvudet (skryt) idag, men ska ut och handla julklapparna till syskonbarnen bland annat.

Sköt om er

Farwuq
12/22/11, 10:25 AM
#5

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
12/29/11, 7:18 AM
#6

Hoppas ni sitter nu så ni inte ramlar omkull av häpnad. Tänk jag av alla människor har vaknat vid denna tidiga timme och känner mig pigg. Katterna däremot har inte alls reagerat att jag är upp. Jo Fröja för hon ville ha ny mat på direkten.

Sköt om er

Annons:
Leffe
1/1/12, 12:02 PM
#7

Årets första dag kunde knappt börja bättre än den mirakulösa segern i hockeyns junior-VM. Tänkte lägga mig när det började gå åt pipan, men som tur var höll jag mig vaken.

Fast nu är jag trött trots några timmars sömn.

Sköt om er så här på årets första dag

EvaG
1/12/12, 11:05 AM
#8

Konstigt väder har vi i alla fall. Ska det inte vara vinter över landet nu? I dag ska jag se om jag kan inhandla ett par varma kängor för vintern lär väl komma någon gång i alla fall. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
1/13/12, 4:09 AM
#9

God morgon allihopa till den fina dagen fredagen den 13. Hoppas ni tar det försiktigt i dag. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
1/13/12, 6:20 AM
#10

Glad fredag 13:e önskar draken i djupa södern.

Glad

Vi har +3°C och växlande molnighet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
1/15/12, 4:18 AM
#11

God morgon säger jag tidigt söndagmorgon 15 januari. Det är mörkt ute och det ska det väl vara vid den här tiden och årstiden. Önskar er alla en jättebra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
1/15/12, 10:46 AM
#12

God förmiddag, hoppa ni får en fin söndag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
1/18/12, 11:50 AM
#13

Det är en ganska fin dag om man kan säga så om en vinterdag som inte har ett korn snö. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
1/21/12, 2:45 AM
#14

God morgon på er. När ni läser detta sover jag förhoppningsvis jättegott. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Farwuq
1/21/12, 8:14 AM
#15

Här i söder dagas det, det kom lite snöslask igår, det första för vintern.

Ute är det någon enstaka minusgrad.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
1/21/12, 3:09 PM
#16

Sitter och tittar på skidor och presskonferns. Sedan blir det ishockey. En riktig TV-dag med andra ord.

Sköt om er

EvaG
1/23/12, 11:44 AM
#17

Jag har sovit gott. Somnade på en gång när jag gick och la mig efter nattens arbete. Nyss uppstigen, men skulle vilja sova en stund till. Nu ska jag göra i ordning ett par ostsmörgåsar ocg en kopp te innan dagens strapatser börjar och som avslutas med ett nytt arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
1/27/12, 6:34 AM
#18

Redan uppe - vad gör man inte för tandläkaren. Ska var hos honom klockan 8. Sedan ska jag hämta ett golfspel till teven. Ska visst vara kallt ute

Sköt om er

Farwuq
1/27/12, 6:40 AM
#19

Jag har varit på jobbet och mitt myndighetskontor sedan 6:00.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2/2/12, 4:34 AM
#20

Idag är det torsdag och idag är jag bjuden på Ärtsoppa och pannkaka. Det var länge sedan jag åt det. Det var när jag jobbade, alltså före oktober 2009 så det är verkligen på tiden man får i sig denna svenska husmanskost igen.

Sköt om er

Annons:
Farwuq
2/2/12, 6:33 AM
#21

Hoppas att det ska smaka. Här i söder är det kallt vi har ca -10°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2/5/12, 5:47 AM
#22

God morgon tidigt på söndagmorgonen. Somnade vid tvåtiden i natten och gästspelar uppe från sängen nu en stund. Vaknade och katterna tittade så konstigt på mig med sömndruckna ögon. De verka fundera på vad husse skulle hitta på så tidigt på morgonen.

Det blir förhoppningsvis snart dags för sängen igen och en tupplur en stund till.

Sköt om er

Gittan
2/14/12, 8:05 AM
#23

Hoppas ni alla får en trevlig Alla hjärtans dag

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Farwuq
2/14/12, 8:07 AM
#24

Glad Valentin!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Bettan
2/14/12, 8:24 AM
#25

Önskar detsamma och du draken Grattis på födelsedagen. Jag har sett att du fyller år idag.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Farwuq
2/14/12, 8:55 AM
#26

Oj!

Förvånad

Jag tackar för grattiset.

Det är 55 som jag fyller.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Catwoman
2/14/12, 9:08 AM
#27

Önskar också Alla hjärtans dag.

Grattis Farwuq.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Annons:
ElLobo
2/14/12, 9:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Grattis Farwuq! Ha en riktigt bra dag.

Farwuq
2/14/12, 5:02 PM
#29

Oj en sådan söt bild.

Förvånad

Tack så mycket.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gittan
2/14/12, 6:53 PM
#30

Grattis Draken!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Farwuq
2/15/12, 9:22 AM
#31

Tackar, tackar.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2/17/12, 10:45 AM
#32

Idag är det fredag. Den saken är helt klar. Det är vitt ute. Den saken är helt klar. Det är en vinterdag. Den saken är helt klar. Det ser ut att bli en fin dag. Den saken är nog klar. Vad jag ska göra idag. Den saken är inte klar

Sköt om er

Farwuq
2/17/12, 1:16 PM
#33

Vi har +3°C här i djupa södern, hoppas vintern är förbi för denna gång.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
2/18/12, 10:28 AM
#34

Lugnt och stilla ute. Lugnt och stilla inne, men fart i TV-rutan. Med andra ord så är det vindstilla och inget snöande ute och inne sover katterna samt att jag sitter med morgonte och smörgås och tittar på alpint i teven

Sköt om er

Annons:
Leffe
2/19/12, 12:11 PM
#35

En seg början på dagen. Legat kvar i sängen med huvudvärk. Nyss uppstigen fortfarande med huvudvärk. Det går nog över snart

Sköt om er

Kjelle
2/19/12, 2:19 PM
#36

Här är det rätt så lugnt. Sambon vårdar sjuk son och jag sköter övrig markservice. Det droppar fint från taket.


Leffe
2/24/12, 10:49 AM
#37

Sedan mitten på förra veckan har jag blivit sämre och sämre, både med andningen och psykiskt. Ville bara sova och åter sova. Fick en tid hos PAH-enheten i onsdag och där konstaterades att jag har en infektion och på grund av min sjukdom blev jag totalt däckad. Nu är jag inne på tredje dagen med antibiotika och känner redan skillnad. Andningen är lättare, jag blir inte andfådd direkt jag rör mig och jag känner mig piggare. Helt underbart.

ElLobo
2/24/12, 11:16 AM
#38

Vad skönt att det rättar till sig.

Leffe
2/26/12, 11:29 AM
#39

Februari närmar sig sitt slut och det är rena vårvädret ute. Solen skiner och all snö är borta. Jag gillar det, men mår naturen bra av det?

EvaG
2/27/12, 9:26 AM
#40

När jag lämnade Sverige var det vinter och nu när jag kommit tillbaka är det ju vår och ingen snö. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2/28/12, 12:17 AM
#41

Tänk andra dygnet hemma nu och ledigt, men kan inte somna. Det är fortfarande en del tankar som far runt i mitt lilla huvud, men det blir nog snart stilltje där uppe också. Det känns då bra att sitta här och läsa lite av vad ni alla skrivit på sajten. Allvarliga saker, roliga saker och otroligt vackra bilder.

Vi är nu inne på den 28 februari så jag passar väl på och önskar alla en trevlig dag - den kommer ju om några timmar.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
2/29/12, 10:24 AM
#42

Det är en unik dag. Tänk denna dag kommer bara vart fjärde år. Men det känns inget speciellt och inte firar man den på något sätt heller. I alla fall inte jag.

EvaG
3/1/12, 8:37 AM
#43

God morgon allihopa. Ny månad och allt va det innebär. Omkring mig är det lugnt. Börjar inte arbeta förrän i morgon kväll. I dag tänker jag inte göra något speciellt. Det blir väl att jag plockar fram en bok och sätter mig och läser. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/2/12, 9:49 AM
#44

Dagen verkar helt ok, men i kväll börjar arbetet igen. Önskar er alla en trevlig fredag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/3/12, 12:31 PM
#45

Vilken härlig dag. Det är alldeles för fint väder att vara inne i. Nu ska jag iväg och handla och i kväll är det dags för arbetet igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/4/12, 7:53 AM
#46

God morgon. Det är söndagmorgon och jag önskar er en bra dag. Själv ska jag sova några timmar. Arbetspasset blev lite längre än vanligt, men nu väntar ett par dygns ledighet.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/5/12, 10:42 AM
#47

En solig måndagförmiddag i alla fall i Stockholm. Nu har jag lite att göra sen bär det i väg hemåt igen. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/6/12, 11:15 AM
#48

Har inget speciellt för mig. Har legat och slappat i sängen med katter tills för en stund sedan då jag masade mig upp. Nu är det bara att vänta tills det spännande avgörandet i hockeyn börjar.

Sköt om er

Annons:
Gittan
3/7/12, 9:59 AM
#49

En lugn dag. Kommer sitta hemma med dagens jobb. Skönt att kunna jobba mycket hemifrån. Hinner då även med en långpromenad med hunden. Ha nu en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/7/12, 10:21 AM
#50

Vaknat lite för tidigt i dag trött och på ett uruselt humör. Ett nytt arbetspass väntar i natt. Innan dess ska jag väl hinna bli på bättre humör. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/7/12, 1:09 PM
#51

Idag blir det att förbereda sig för morgondagens tandläkarbesök. Solen skiner och har tar det lugnt för övrigt.

Sköt om er

Leffe
3/8/12, 8:56 AM
#52

God morgon eller bara morgon. Det är ett tandläkarbesök som står på agendan så här på morgonkvisten. Sedan blir det affären och i kväll är det årsmöte i borådet.

Sköt om er

EvaG
3/8/12, 12:14 PM
#53

Nu är det ju kallt igen. Blir till att sitta inne i värmen tills det är dags att arbeta i kväll. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/9/12, 12:56 PM
#54

Sovit till nuSkäms. Ska till Apoteket och hämta beställd medicin som kommit in. Sedan ska jag städa lite.

Sköt om er

EvaG
3/10/12, 3:24 AM
#55

God lördagmorgon allihopa. Vi har nu den 10 mars. Oj vad tiden går! Mitt arbetspass är slut och jag har precis kommit hem och satt på tevatten för en kopp te innan det blir att krypa ned i sängen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
3/11/12, 12:07 PM
#56

Nu har man ledigt ett par dygn igen. Ska väl ut i friska luften ett tag. Sedan får vi se. Jag har inte planerat något. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/12/12, 9:19 AM
#57

Måndag och ledigt i kväll. Ska jag ha en lugn kväll framför teven eller ska jag ut och träfa folk. Ja vi får se. Jag har ju dagen på att fundera vilket det blir. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/13/12, 9:36 AM
#58

En helt vanlig tisdag. Nu måste väl våren kommit. Det ser ut att åter bli en fin dag. Jag ska ut på stan och titta i klädesaffärer. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/14/12, 10:29 AM
#59

Soligt i dag igen. I kväll är det dags att arbeta igen. Fram till dess är dagen fri. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/14/12, 11:00 AM
#60

Idag gäller besök på apoteket och mataffären. Funderar på Pizzerian också

Sköt om er

EvaG
3/15/12, 2:45 AM
#61

God morgon. Mitt arbetspass har slutat och nu väntar jag på att tevattnet ska bli klart. Det blir en kopp te innan läggdags. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/15/12, 10:05 AM
#62

Dagen började med återbesök med sonen hos läkaren. Annars är deten  "ledig" idag och ensam hemma. Planerna blir långpromenad med hunden, städning av barnens rum, matlagning och läxförhör.

Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Leffe
3/15/12, 11:20 AM
#63

Sitter just nu med en kopp te "Solnablandning" heter smaken. Sedan ska jag rulla till Ica Maxi och riva hyllorna.

Sköt om er

Gittan
3/16/12, 9:12 AM
#64

Det är fredag idag. Hoppas på bra väder i helgen för då blir det långpromenad med hela familjen. I kväll ska vi ha lite fredagsmys tillsammans.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/16/12, 10:48 AM
#65

Fredag och fredagsmys. Det innebär ett nattpass på arbetet. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/17/12, 10:24 AM
#66

Lördag igen, men det hade väl kunnat vara likafint väder som det var under veckans vardagar. Icke sa Nicke, men promenad blir det i alla fall. Nu hoppas jag ni alla fär en fin, trevlig och bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/19/12, 11:18 AM
#67

Här blåser det av bara katten. Jag hade tänkt rullat iväg och handlat, men spar det till en annan dag,

Sköt om er

EvaG
3/19/12, 12:02 PM
#68

Här är det klart väder och cirka 5 grader plus. Nyss vaknat efter att sovit ut. Det var lite ovanligt att arbeta söndagnatt. Nu är det bara promenad och en matbit. Därefter lite lugn och ro innan det är ett nytt arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/19/12, 12:58 PM
#69
Annons:
Leffe
3/20/12, 12:53 PM
#70

Mulet ute och känner mig mulen själv också. Väntar med spänning på mitt beställda spel och min beställda filmbox. De ska komma under den här veckan. Spelet är tennis och boxen är en TV-serie som heter Trauma.

Sköt om er

Leffe
3/21/12, 9:04 AM
#71

I dag ska jag ge mig till känna hos vampyrerna. Det är åter dags för blodprover. Solen skiner trots det.

Sköt om er

Leffe
3/22/12, 11:15 AM
#72

Solen skiner och katterna med den. De ligger innanför fönstren mitt i solljuset och bara njuter

Leffe
3/23/12, 3:27 PM
#73

Äntligen kom jag in på iFokus. Solen skiner och katter njuter och jamar på balkongen medan en helikopter cirklar ovanför

Sköt om er

Leffe
3/24/12, 12:57 PM
#74

Solen tittar fram lite. Svalt än så länge. Idag blir det mycket TV-tittande - SM-final damer i bandy samt hockeykvalet. Eftermiddagen är med andra ord fullbokad.

Sköt om er

EvaG
3/26/12, 4:22 AM
#75

God morgon. Nu ska jag sova efter en hårt veckoslut. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/27/12, 9:09 AM
#76

Solen försöker tala om att även den är vaken, men det tar nog ett tag till innan den vaknat helt. Den behövs för morgonen var ganska kall. Det kände jag när jag vinkade av barnen vid skolskjutsen och gick på en kortare promenad med hunden. Hoppas nu att ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Leffe
3/27/12, 11:09 AM
#77

Jag väntar med spänd förväntan på kvällens möte mellan Timrå och Djurgården i ishockey.

Sköt om er

EvaG
3/28/12, 6:18 AM
#78

Hemkommen från arbetet. Trött och sängen väntar. Självklart måste jag in här först för att läsa och skriva. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/28/12, 8:06 AM
#79

Onsdag. Barnen i skolan, sambon har sovmorgon och själv ska jag in till kontoret. Så på hemvägen plockar jag upp barnen så kommer de hem lite tidigare än vanligt. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/28/12, 9:44 AM
#80

Nu väntar vampyrerna på mig så de kan ta lite blodprover igen.

Gittan
3/29/12, 9:40 AM
#81

Nu är det snart helg igen. Vädret i dag ser inte allt för lovande ut. Jo vill man inte ha sol så blir det nog bra. Har precis varit på långpromenad med hunden. Ska snart åka in till kontoret, men det blir ingen hämtning av barnen för de vill åka med skolskjutsen. De vill vara på fritds idag.

Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/29/12, 11:14 AM
#82

Ska till ICA och handla. Det behövs bland annat ostbågar då det är en viktig match i ishockeyns kvalserie i kväll

Sköt om er

Leffe
3/30/12, 12:03 PM
#83

Min sjuka katt Lilleman har börjat äta lite mer gourmemat, spinner mer, jamar och leker lite. Så det verkar som det fortsätter åt rätt håll

Sköt om er

Annons:
Gittan
4/1/12, 10:12 AM
#84

Nu ska jag och sonen gå på promenad med hunden i det fina vårvädret.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
4/2/12, 8:10 AM
#85

Blev någon lurad i går? Jag klarade mig för en gångs skull. Nu är det i alla fall över för denna gång. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
4/3/12, 7:18 AM
#86

God morgon. Solen skiner, men det är kallt. Det dröjer ännu ett tag tills solen värmer upp direkt, men bakom hörnet väntar sommaren. Egentligen om man tänker efter så blev inte vintern så väldans lång. Ja nu önskar jag er en härlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
4/4/12, 10:30 AM
#87

Solen skiner, men det är kallt. Jag ska iväg och ta lite blodprover senare under dagen.

Sköt om er

Gittan
4/5/12, 8:38 AM
#88

Idag slutar barnen tidigare i skolan och sedan börjar påsklovet. Påsklovet är ju det lov barnen har svårast att hitta på aktiviteter. Ingen snö och inget badväder. Mitt mellan vinter och sommar.

Ni som ska ut på vägarna ta det försiktigt. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/6/12, 10:56 AM
#89

God förmiddag. Det kommer några vita korn ute just nu, men det ska visst komma mer.

Sköt om er

EvaG
4/7/12, 10:31 AM
#90

En lugn dag innan det är dags för att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig och glad påskafton.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
4/8/12, 11:52 AM
#91

Nyss uppstigen. Pysen ligger kvar under täcket och sover. De andra katterna är nu på balkongen trots kylan.

Trevlig fortsättning på påsken och sköt om er

Gittan
4/10/12, 10:10 AM
#92

Nu ska jag och dottern in till stan och shoppa lite inför den kommande sommaren.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/10/12, 11:55 AM
#93

Jag tar det lungt och stilla idag. Inget vackert väder att tala om.

Sköt om er

Leffe
4/12/12, 2:52 PM
#94

Solen skiner över Solna så jag ska ta och rulla till affären och handla lite.

Sköt om er

Gittan
4/13/12, 6:26 PM
#95

En lång arbetsdag går mot några sköna lediga dagar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Kjelle
4/14/12, 12:04 PM
#96

Ensam hemma. Sambon och barnen är hos hennes föräldrar och hälsar på. De gav sig i väg medan jag sov. De ville inte väcka mig. Det innebär att jag får fixa lördagsmiddagen i stället. Hoppas ni har och får en bra dag.


EvaG
4/18/12, 12:11 AM
#97

Sitter här på rast och kopplar av en stund med en nybakad pizza som är nattens mat. Det är en lugn natt på arbetet.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
ElLobo
4/18/12, 9:45 AM
#98

Vi fortsätter i Tur 7.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: