Beställ färdtjänst i Stockholms län!
När vi som har färdtjänst i Stockholm ringer och beställer så kommer vi till fem olika ställen som har ett avtal med färdtjänsten. 3 av dom som svarar när du ringer är taxi bolag Taxi Kurir Riga och Taxi Kurir Stockholm och Taxi Nynäshamn, sen är det 2 call centers som också svara Samres i Estland och Tele 24 i Kalex. Jag hittade denna information när jag sökte efter infomation om hur det kommer att bli efter den 1 Februari men har ännu inte hitta det men jag anser att det kan vara bra för oss som åker färdtjänst att veta vart ditt samtal kan hamna.

Så beställningsverksamheten fortsätter utomlands trots att det sas att den skulle vara i Sverige bara.

Ja tyvärr men det är en av ändringarna som jag har hört mycket om & försöker få fram fackta om men har ännu inte lyckas hitta något om det.
Har en mamma som har färdtjänst här i Västerås och när hon ringer färdtjänsten kommer hon till samtrafiks central som är placerad i Örebro.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#1 kan du inte läsa blindskrift? Det va ju det jag hade skrivit först innan du tog bort tråden.

#3. Att din mamma kommer till beställningscentralen i Örebro måste ju bero på att Västerås och örebro har ett sammarbete vad beträffar färdtjänstbeställningar i de olika länen.
Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns på Vilda Västern iFokus
#5 Visst är det så.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek