Annons:
Etikettövrigt
Läst 590 ggr
Leffe
2010-04-28 13:54

Tävling: Månadens bild - juni

Lägg in ett foto här i tråden så är den med i "Månadens bild". En bild per nicknamn. Fotot ska föreställa buss eller spårvagn eller sådant som hör till buss och spårvagn till exempel hållplatser, spårvägsväxlar. Listan kan göras lång.  Det får vara gammalt eller nytt.

Enda kraven är att du får inte lägga in andras copyrightskyddade bilder samt att du måste vara medlem på sajten.

Första pris är äran att hamna som sajtens huvudbild under minst en vecka, samt att iFokus sponsrar med iFokus Plus eller iFokus Minus.

Moderatorena får också vara med då det är en opartisk jury som bedömer bilderna.

Juryn består av:

  • IdaL - Sajtvärd på Hemsidor iFokus och fotointresserad
  • MartinO - sajtväsrd på Foto iFokus
  • Niklas - iFokus-teamet och frilansfotograf
  • Stirrup - Sajtvärd på Djurfoto iFokus

Den här tråden låses 25 maj så fram till dess kan du lämna in bidrag

Annons:
svenne
2010-04-28 22:17
#1

Hur blev resultatet av månadens bild med slutdatum 25 april?

Leffe
2010-04-28 22:21
#2

Den är hos juryn kommer ut vid månadsskiftet

svenne
2010-04-28 23:45
#3

Aha, okej!Glad

AndreasS
2010-04-29 00:12
#4

Får sen om man får med nått bidrag denna gång. Hade inte lyckats hittat eller fångat något bra bidrag.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
2010-05-23 22:05
#5

Imorgon bär det ut med en ny servad, ny putsad kamera och objektiv och hitta något bra motiv som kan kamma hem en seger Flört


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

EvaG
2010-05-24 01:08
#6

Lycka till.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
AndreasS
2010-05-24 15:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tomt med bussar men fick syn på en mamma med sitt barn som satt vid en hållplats och väntade på bussen. Givetvis frågade jag om lov att fotografera dom och att få publicera bilden.

Kallar bilden "I väntans tider"


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: