Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2237 ggr
ElLobo
12/21/12, 6:15 PM

Abonnerad linje -- tur 8

Ännu en ny tur har startats. Det är bara att kliva på när du vill under vägen.

Här kan vi skriva ditten och datten. Till exempel vad du ska göra under dagen eller gjort under dagen.

Tidigare turer:

Annons:
Gittan
1/2/13, 9:44 AM
#1

Här är temperaturen ute runt 0. På barnen som just kom upp sömndruckna verkar det vara många minusgrader på humöret. De brukar som tur är tina upp ganska snabbt. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Bettan
1/2/13, 11:20 PM
#2

God kväll. Nu är man åter hemma efter att varit på annan ort sedan nyår.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Gittan
1/7/13, 9:44 AM
#3

Årets första skoldag för barnen. Livet börjar återgå till det normala efter helgerna och barn hemma. Önskar er alla en trevlig och bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Bettan
1/7/13, 5:57 PM
#4

Det blir en lugn och stillsam hemmakväll i kväll.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Gittan
1/8/13, 8:47 AM
#5

Tänk nu på att det är isigt under den nya snön.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/11/13, 8:59 AM
#6

Nu på morgonen var barnen med om ett litet äventyr som kunde sluta illa. Skolskjutsen körde i diket i snön. Ja här har det kommit massor av snö igen. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
1/13/13, 10:33 AM
#7

Jaha då är det söndag igen. Vet ni det innebär att i morgon är det måndagmorgon med barn som ska till skolan, arbete som väntar och en massa annat. Varför alltid denna känsla på söndagen om nästa dag. Det förstör ju nöjet med söndagen.

Önskar er alla en bra dag trots det.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/25/13, 8:10 AM
#8

Burr vad det är kallt ute. Har varit ute och lämnat barnen till skolskjutsen och sedan på promenad med hunden. Burr vad det är kallt ute. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
1/27/13, 1:02 PM
#9

Idag teve för hela slanten. Tennis, bandy, trav.

Leffe
2/2/13, 11:56 AM
#10

Snön är nästan borta och solen skiner. Vad mer kan man begära? Värme förstås, men man kan ju inte få allt. Katterna tycks njuta i alla fall. De ligger på sängen i solen och sover

Sköt om er

Leffe
2/6/13, 11:56 AM
#11

Det snöar igen. Helt onödigt tycker jag

Sköt om er

Bettan
2/25/13, 6:47 AM
#12

Snart iväg till jobbet. Det blir övertid redan innan man börjar ordinarie tid. Fast usch vad tidigt.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Leffe
3/1/13, 12:43 PM
#13

Ny månad och sommaren närmar sig. Tittar på alpin skidåkning på teven. Väntar på längdskidåknings-VM då är det plötsligt mitt i all vintersportande EM i friidrott. Ur led är tiden.

Sköt om er

Annons:
Gittan
4/4/13, 3:54 PM
#14

Barnen har påsklov så nu har hela familjen varit inne i stan. Soligt är det. Så vädret kan man inte klaga på. Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/13/13, 11:43 AM
#15

En helt underbar dag. Nu har det varit fint nästan hela maj - ja den halva som varit i alla fall. Tänk om hela sommaren kan bli så här fin, men var tog våren vägen. Ena dag försvinner snön och nästa dag börjar buskar och träd att grönska.

Sköt om er

Bettan
7/10/13, 2:11 PM
#16

Idag är det ingen rolig dag att ha semester för nu regnar det bara. I och för sig så behövs ju regnet också - men det är min semester….

Ha en bra dag

Sport iFokus

Leffe
8/22/13, 12:03 AM
#17

Tänk nu har jag för första gången i miott liv gjort kålpudding. Syrran fick provsmaka och det blev mer än godkänt

ElLobo
8/22/13, 7:02 AM
#18

Bravo! Det var väl roligt.

Leffe
10/30/13, 11:33 AM
#19

Dagen går i matens tecken. Ska köpa torrfoder till katterna och sedan ska jag köpa lite mat till min frys.

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: